Costa Rica en Nicaragua

Weer thuis

En ja, we zijn weer in Nederland. Een goede maar weer lange reis naar huis, met een bijzonder turbulente landing vanwege de wind gisteren. Nog nooit zo gehobbeld in een vliegtuig.

Maar dan weer heerlijk thuis en ja, weer de verwarming hoog! Het pannetje andijvie staat heerlijk klaar en de braadpan gehaktballen ernaast. Oh wat smullen we!

De nacht is vreselijk, we zijn in de war, vragen ons af in welk hotel we nu weer zijnen zijn met zijn allen wakker van 2 tot ongeveer 4. 's Ochtends pas om 10 uur wakker en met geen plank echt wakker te krijgen. Teuntje al helemaal niet....maar we zetten door. De jetlag hakt er dit keer echt in....maar het was het weer allemaal zo waard!

We zijn echte Azie liefhebbers en gingen met een kleine gereserveerdheid op pad naar midden amerika. Maar we zijn om hoor, wat een prachtig land, natuur en zo vriendelijke mensen. Het eten was heerlijk en goed, het land was (op enig karrenspoor na) uitstekend te bereizen, de reisomstandigheden kortom goed.Er is in onze harten een plekje bij gekomen.We zijn benieuwd of het verder in de omgevende landen net zo is en zijn zowaar enthousiast om dat verder te gaan bekijken. Dus wie weet....gaan we gewoon nog een keer die kant op. Want Yeah man....me still wanta coconut!

Op korte termijn zullen we niet gaan, maar mochten we weer de reiskriebels krijgen, dan laten we dat via ons blokje weten. Dank weer voor het meelezen en meebeleven, de reacties zijn warm en mooi. We hopen dat jullie een klein beetje meegenoten hebben van onze mooie reiservaring...wij hebben er in ieder geval vol van genoten!

Veel liefs van ons....

Helga

Welkom terug... Hopelijk heb jullie ook beter weer meegenomen ;)

ronald

en krijg bij thuiskomst zo een wedstrijd tezien van het nederlandsche elftal gelijk weer terug

Oma Gerda

Welkom thuis! En wat mij betreft, ik heb zeker dank zij de fantastische verhalen en de mooie foto's de reis mee mogen beleven. Ga dus maar zo vlug mogelijk weer op reis, dan hoef ik nog niet te boeken. Wel zo voordelig!

miranda

Ik heb genoten van jullie verhalen! Bedankt ;-)