Costa Rica en Nicaragua

Costa Rica en Nicaragua, we gaan ervoor.

Nu Teuntje op school zit zijn ook wij gebonden aan de periode schoolvakantie. Alhoewel....er is voor haar nog geen leerplicht, dus zouden we toch niet nog een keer.....als afsluiting....alsnog toch een keer....ook al zijn we net een half jaartje terug...toch nog een keer een mooie reis maken? Ja, waarom niet, you only live once! Dus hebben we zojuist de tickets geboekt naar Costa Rica en zijn van vanaf 11 mei tot 7/8 juni weer onderwerg. Een ander werelddeel, andere cultuur, ander soort reis.

We genieten nu alweer van de voorbereidingen, de mogelijkheden en al het moois wat dat prachtige land te bieden heeft. Natuur, natuur, natuur dus dit keer geen tempels, tempels, tempels.

We zijn benieuwd en gaan ons de aankomende weken storten op reisschema, accomodaties zoeken, trips bedenken, informeren, mailen, internetten, lezen, reisboeken doorspitten etc. Alles om er weer een onvergetelijke reis van te maken. Oh wat kijken we er naar uit, oh wat moet er nog veel gebeuren en oh wat duurt het nog lang en oh wat komt het alweer snel op ons af.

Het blog zal weer gevuld worden met verhaaltjes, maar voorlopig niet, voorlopig hebben we genoeg andere zaken te regelen. Maar zodra het kan en we bijna onderweg zijn, kun je onze belevenissen weer meemaken. Als u wilt natuurlijk....

Wij zijn benieuwd.

Danielle, Joost en Teuntje

Alex

Jullie komen al wat dichterbij! Misschien de volgende keer een maandje Peru?

Toine

Heel veel plezier met de voorpret. Ik ga jullie voortaan 3 op Reis noemen.

Bertus Berk

Heel veel plezier in Costa Rica! Het is een geweldig land en jullie gaan het er zeker naar jullie zien hebben. Vergeet niet de paraplu mee te nemen nu het regenseizoen weer is begonnen.

Danielle

Hallo Bertus,
Dank voor je reactie. We kijken er erg naar uit! Paraplu en regenponchos worden ingepakt. Woon jij in Costa Rica, of liefhebber van het land en op vakantie / reis daar geweest?
Groetjes, Danielle