Costa Rica en Nicaragua

Pssssttt....Sinterklaas was in Vietnam!

Wisten jullie dat Sinterklaas, onderweg van Spanje naar Nederland met de boot een kleine tussenstop heeft gemaakt in Vietnam. Ja echt, het lag toch op de route. Dus de verkennerpiet, die had gehoord dat Teuntje daar was, is langsgekomen om wat in haar schoentje te gooien.

Pas nadat ze natuurlijk had gezongen en een bakje water en een snoepje had neergelegd (wortels konden we niet vinden).

Vol overgave heeft ze gezongen en heel vroeg in de ochtend werd ze nerveus wakker en 'JA.......ER ZIT EEN KADOOTJE IN MIJN SCHOEN!' Met een brief, van de verkennerpiet en Sinterklaas. Er stond ook dat Sinterklaas nog langs Cambodja komt op weg naar Nederland. Wat een toeval! En dus dat ze daar haar schoen nog een keer mag zetten. We hebben ook al een keer het Sinterklaasjournaal gekeken, maar daar wachten we nu even mee, tot Cambodja voorbij is en we kunnen uitleggen dat hij eindelijk in Nederland gearriveerd is.

Tja......je hebt er wat voor over hè?

EJ

*drukt op Vind ik Leuk*

opa Jaap

Ik heb zwarte piet een handje gegeven en mocht s,avond mijn schoen neer zetten, dus opa heeft zich bewusteloos zitten zingen en de volgendedag lag er bij opa ook een kadotje in zijn schoen, ga van avond weer zingen misschien krijg morgen weer een kadotje.

Kusjes opa Jaap, de kusjes zijn uitsluitend voor de dames, sorie Joost.

Danielle

Opa Jaap, mandarijntje zeker?

EJ, ?

Danielle

EJ, had een plaatje met duim omhoog ingeplakt, maar dat is teveel gevraagd. Dus dan gewoon.....tx!

Barbara

Eindelijk even de tijd genomen om jullie verhalen te lezen, super leuk!!! Wat een prachtige reis en wat heerlijk dat de kleine meid er ook zo van geniet. Helemaal als de Sint haar daar op komt zoeken!!
Heel veel plezier verder en geniet van al het moois!
xxx Alex & Barbara

Gerda

Misschien inplaats van een wortel een maiskolf?
Ik heb een hele bos wortelen neergelegd en me helemaal hees gezongen. NOPPES, helemaal niets in mijn schoen.
Misschien dat het de volgende keer met een SinterklaasC.D. wel lukt. Zingen is niet mijn beste kant!

ronald

wat een mooie foto,s allemaal en wat een heerlijk leesvoer als je aan het werk bent en moet wachten op de volgende rit 2 uur later dan nu veel plezier en genieten en groet van ons allemaal en de groet aan de sint en pieten

Danielle

@ronald, leuk dat je meeleest! Inderdaad, vooral even lekker om bij weg te dromen, wachtend in de kou op een volgende rit. Succes daar en tot over een week of 2. Groetjes en veel liefs aan allemaal!